Opdracht

Breng maximale appetite appeal in de communicatie voor Gran’Oliva & Gran’Tapas

Uitdaging?

Voor een merk als Gran’Oliva & Gran’Tapas van Beliès is innovatieve productontwikkeling cruciaal. En daar zijn ze verdraaid sterk in.

Communicatie moet er net zo vernieuwend uitzien als de innovatieve productontwikkeling van Gran’Oliva & Gran’Tapas zelf. En dat liefst over alle dragers heen. Daarbij komt dat de producten zelf (tapenades en antipasti) nu niet direct de makkelijkste producten zijn om aantrekkelijk in beeld te brengen.

AB wordt ingeschakeld om alles in goede banen te leiden. Onze jarenlange ervaring in en feeling met de food sector (retail, foodservice …) komt goed van pas.

Oplossing

Het minste wat wij kunnen doen, is ons werk er mega hip, trendy en vol appetite appeal laten uitzien. Omdat we het graag grondig aanpakken, is een eerste actiepunt het aanleggen van een beeldendatabank.

Onze art director werkt eerst enkele moodboards uit om de verwachtingen omtrent fotografische stijl helder te hebben.

Daarna gaan we aan de slag:

  • foodfotografie
  • graphic design en packaging
  • beurscommunicatie (o.a. standontwerp én invites)
  • website
  • direct mailings …

Kortom: we gaan van A naar B tot en met Z.

Resultaat

  • Onze beeldendatabank blijkt enorm waardevol. Beelden worden in heel wat dragers gebruikt: communicatie in de bedrijfsgebouwen, op beursinvites, sales presentaties, packaging design, POS, foldermateriaal … en krijgen veel lof.

  • Dankzij de aantrekkelijke foodfotografie en duidelijke grafische stijl is er meer uniformiteit in de communicatie, wat bijdraagt tot de herkenbaarheid.

  • De website krijgt een handige productfilter, uiteraard gekoppeld aan inspiratie via receptjes, zoals het hoort!

gogt design ab
Graag live toelichting van ons werk?

BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL

Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!


    Privacy policy