Uitdaging?
Vandaele kampt met een onheldere merkcommunicatie. De verschillende activiteiten komen elk en teveel apart naar buiten. Breng duidelijkheid.
Opdracht
Vandaele kampt met een onheldere merkcommunicatie. De verschillende activiteiten komen elk en teveel apart naar buiten. Breng duidelijkheid.
Voor deze rebranding voert onze designer een restyling van het logo door. Wat we noemen: eerder een ‘evolutie’ dan een ‘revolutie’.
Op die manier blijft er herkenbaarheid. De drie bedrijfstakken vinden een plaats onder het overkoepelend logo en krijgen elk een kleurtje. Op plaatsen waar dit gepast is, kunnen de drie business units van Vandaele ook apart communiceren, zoals op een visitekaartje van een medewerker die specifiek voor één bedrijfstak werkt.
Er is eindelijk duidelijkheid en uniformiteit.
Een nieuwe frisse huisstijl die nog jàààààren meekan.
De drie bedrijfstakken genieten nu meer van een synergie.
Ook last van versnipperde B2B-merkcommunicatie? Onze rebranding lost het op. Contacteer ons en ontdek onze aanpak op maat.
BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL
Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!