We werken wel in containers, maar denken nooit in hokjes.

We werken wel in containers, maar denken nooit in hokjes, vakjes of mediakanalen. Noem ons wat je wil: crossmediaal, hybride, 360° … Wij noemen onszelf ongebonden. Of ‘unbound’, wat staat voor het beste van good old ‘push’-advertising (‘outbound’), bv. via tv, radio, advertenties, dm … en online content creëren (‘inbound’), vindbaar én deelbaar maken op basis van zoekgedrag van mensen. Denk aan SEO, social media optimization, blogs, content marketing …

Het belangrijkste woord hierboven is ‘mensen’. Want die specifieke groep mensen, jouw doelgroep dus, staat centraal. Wat triggert hen? Wat schrikt hen af? Waar vinden we hen? Op welke momenten benaderen we hen het best? Op basis van die touchpoints met je doelgroep definiëren we een key message, waarna we die boodschap vertalen in een creatief concept en in een plan. Pas dan denken we aan de concrete middelen, tools en tactieken. De mix van dat alles creëert een synergie waarbij de aparte onderdelen elkaar versterken. 1+1 wordt 3!

Met die neutrale approach qua media en middelen maken we het verschil. Ook voor jou?

 

“Ook ons 'cafetaria'-principe illustreert onze ongebonden aanpak: wij stellen een menu aan uitingen voor, en jij kiest de beste en meest haalbare!”
KOEN VERBAUWHEDE - accountdirector