Klanten vertellen

Grazinka Van Respaille - Zaakvoerster/Kleurconsulente - Cosy Colors

Grazinka Van respaille Cosy Colors testimonial website AB communicatie anders bekeken waregem

Dankzij het AB-team heb ik mijn droom tot werkelijkheid kunnen brengen. Ik wist wat ik wilde en kon het verwoorden maar het neerzetten en uitleggen aan het publiek leek niet zo gemakkelijk. De medewerkers van AB hebben geluisterd, ze begrepen mijn verhaal en maakten er iets heel mooi van. En mijn workshops krijgen zeker een meerwaarde met alle leuke snufjes die AB heeft ontworpen. Ik ben dan ook super tevreden en ook heel trots op mijn gloednieuwe website!

Julie Bonte - Digital Marketeer - Prosafco

Julie Bonte Prosafco

Wij deden met Prosafco een beroep op AB om onze interne copy-skills verder aan te scherpen, maar copywriter Marc bekeek het breder en greep de copy-workshops aan om ons merk en onze bedrijfscommunicatie van A tot Z onder de loep te nemen. Tijdens de workshops hielp Marc ons stil te staan bij alles wat we neerschrijven, van onze ‘tone-of-voice’ tot SEO-teksten. Dankzij de nuttige tips die we kregen, gaan we nu aan de slag om onze online en offline communicatie te optimaliseren. Bedankt!

Kirsten Turrekens - Marketing Manager Ontex

Ontex logo case AB

Ontex is a listed multi-national which provides baby diapers, products for feminine hygiene and adult diapers for incontinence. Being the expert in continence care, we were looking for a partner who was able to translate this expertise into a strong brand image and story. AB helps us to build our brand. Not easy for a brand and product that is not ‘sexy’ at all, but AB tackles this as the best. The AB-team is enthusiastic, has a hands-on mentality and thinks together with the client to come to the best solution. You can always count on them for 100%!

Robin Saelens - Marketingverantwoordelijke Revor Bedding

We kijken terug op een aangename samenwerking met het AB-team vol sympathieke en enthousiaste mensen. Ze maakten een analyse van ons merk, bekeken de merkidentiteit met een kritische blik en brachten verbeterpunten en opportuniteiten in kaart. De gemaakte analyse en bijhorende transitiepunten moeten het werkinstrument worden om ons merk nieuw leven in te blazen. Wij zijn zeer tevreden over het opgeleverde werk. Het biedt ons de guidelines om onze marketing aanpak te verbeteren.

Marnic Margot - Marketing Manager Algist Bruggeman

Het was een intens en strak traject dat we samen met enkele interne medewerkers en AB afgelegd hebben. Met op het einde van de rit ieders tevredenheid.

Iris Vandaele - Commercial & Marketing Director Damaco Group

iris vandaele damaco merk dna ab

Bedankt team van AB! Dankzij jullie hebben we onze ideeën kunnen omzetten in mooie projecten die jullie op pragmatische wijze hebben aangepakt en daar houden wij juist van.

Steven Thill - Brand & Communication Manager Exellys

Steven Thill exellys testimonial AB

We vroegen AB om na te denken over een centraal concept dat we oa voor recruteringsbeurzen kunnen inzetten. Momenteel zijn de jobbeurzen een groot succes. Na 1,5 week noteerden we al een paar 100 registraties. Dat is bijna ongezien in de jaren dat ik voor Exellys werk.

Lien Justé - Marketing Manager McCain / deelnemer creativity workshop

De workshop ging doelbewust alle richtingen uit en toch wist AB de ideeën goed te kanaliseren. POS, packaging, events, productinnovaties, acties in de horeca of met influencers … we trokken naar huis met koffers vol ideeën én een reeks aanbevelingen van AB. Want dat is het goede: terwijl veel brainstorms vrijblijvend eindigen, stopte het hier niet na de workshop, het begon pas!”

Jo Vanackere - Marketing & Communicatieverantwoordelijke De Kringloopwinkel / Deltagroep / deelnemer strategische sparringsessie

Kringloopwinkel testimonial ab

Een vol hoofd – gelukkige met bruikbare ideeën – en toch heldere inzichten. Met dat gevoel verliet ik de strategische sparringsessie bij AB. Dankzij een doelgerichte ‘no nonsense’ benadering bepaalden we eerst onze prioritaire doelgroepen – en hun verwachtingen – voor onze campagnes en communicatie. Om vervolgens gezamenlijk onze hersenen te laten ‘stormen’ met als resultaat heel concrete en creatieve ideeën en tips. Hiermee kan ik echt aan de slag voor de volgende stappen: het opstellen van een plan voor hoe we de verschillende profielen kunnen benaderen. Nice job, Koen en Lien, en bedankt!

Sofie Braem - Marketing Communications Manager Profile Belux / deelnemer strategische sparringsessie

Profile Belux testimonials AB

De strategische sparringsessie met AB hielp ons een heel eind op weg om onze plannen voor het komende jaar verder te concretiseren.

An-Marie Follens - Allround Marketeer Damaco Group

De social posts van de ambassadeurs zijn heel succesvol, zij tonen zich bijzonder enthousiast. Dat werkt ook stimulerend om zo verder te doen. Nogmaals bedankt voor jullie deskundige hulp, we zijn heel tevreden over het traject!

William Jarijch - Sales Director McCain / deelnemer creativity workshop

We hebben binnen onze eigen Sales & Marketing natuurlijk zelf veel creatieve ideeën, maar vaak komen ze op hetzelfde neer. Soms krijgen ze onvoldoende diepgang, raken daardoor niet uitgevoerd, is er tijdsgebrek om structuur te brengen in ons creativiteitsproces … De workshop met ervaren AB-experten die al 30 jaar in het vak zitten en toch heel vernieuwend denken, was voor ons een eyeopener. De invalshoeken van McCain en AB vulden elkaar wonderwel aan. Samen kwamen we tot heel wat nieuwe ideeën en vooral tot een afgelijnd overzicht van al die ideeën.

Victoria Hemelaer - Marketing Director Deceuninck / deelnemer creativity workshop

De sfeer en resultaten die we met de creatieve workshop van AB op 1 dag hebben bereikt met een Europees team dat elkaar nog maar één dag kende, waren enorm hoopvol, stimulerend en inspirerend!”

Graag live toelichting van ons werk?

BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL

Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!


    Privacy policy