AB communicatie Anders Bekeken 35 jaar bestaan

35 jaar op de feestelijke teller, dat kan tellen

We blijven ons heruitvinden

Hoe doe je dat, 35 jaar een toonaangevend communicatiebureau blijven voor tal van nationale en zelfs internationale merken? Wat is de geheime formule? Constant vooruitdenken is het antwoord. En dan bouw je aan een mooie klantenportefeuille, maar vooral aan mooie campagnes.

Throwback naar de vele evergreens uit de rijke ervaring van AB

De naam QuickStep? Bedacht door AB eind jaren tachtig. De gekende tv-spots van Recupel met de mannen en vrouwen in lampen-outfit? Werk van AB. Internationale kleppers als Samsonite, Berlitz en McCain of nationale merken als Delta Lloyd Bank, Barco, Vichi en Bel&Bo? Die zijn of waren allemaal jarenlang klant bij AB. Hieronder selecteren we een grabbelton aan evergreens (niet chronologisch) die we naar aanleiding van 35 jaar AB regelmatig aanvullen.

2003-2004-2005

AB 35 jaar communicatiebureau Waregem Verkeersveiligheid

AB slaagde er drie jaar op een rij in om de openbare aanbestedingen te winnen voor ‘Uitweg’, de communicatiecampagnes van het Ministerie voor verkeer(sveiligheid). De krachtige conceptuele inslag zal daar niet vreemd aan geweest zijn. Een sterk idee, art direction van topniveau en een pakkende headline: soms is het recept eenvoudig. Maar in de eenvoud zit vaak de moeilijkheid.

“"De affiches langs de snel- en gewestwegen hebben een hoog 'stopping power'-gehalte."”
AB 35 jaar communicatiebureau Waregem Verkeersveiligheid
AB 35 jaar communicatiebureau Waregem Verkeersveiligheid

2010

AB Communicatie Anders Bekeken Samsonite 100 Years

100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden! 100 jaar Samsonite, dat moet gevierd worden!

“"100 jaar reiskoffers vatten in één beeld, dat was een serieuze uitdaging."”