Hou jij van half werk? Wij ook niet. Op zich is er niks mis met een beperkte afgebakende opdracht, soms heb jij als marketeer inderdaad niet meer nodig. Maar na al die jaren weten we het wel: een compleet en goed doordacht verhaal is simpelweg beter voor je merk. Eerst de voorbereiding met een grondige briefing en het sparringwerk tussen agency en klant. Daarna samen timmeren aan een onderscheidende positionering, een clevere strategie en een tactisch plan dat we mooi mixen in de juiste middelen en media. Dan wordt het stilaan concreter en vatten we dat hele merkverhaal samen in pakweg een manifesto of misschien wel een nieuwe baseline … zo voel je stilaan dat alles vorm krijgt. Maar hola, dat is nog maar het fundament. Wacht tot onze creatieven eraan beginnen. Een nieuwe huisstijl, een nieuw logo? Een website? Video, radio, dm, POS? Wat je merk ook nodig heeft, als communicatie- en marketingbureau in Waregem gaan we ervoor, tot de finale uitrol van alle creatie. Dat is het ‘echte’ campagnewerk: coherent, consequent, slim.
“Op ons best bij een totaalaanpak: van communicatiestrategie tot en met het uitrollen.”