Uitdaging?
De oude website van Algist Bruggeman voldoet niet meer. Het gamma en de business units zijn niet meer in overeenstemming met de realiteit en een doelgroepenbenadering ontbreekt.
Opdracht
De oude website van Algist Bruggeman voldoet niet meer. Het gamma en de business units zijn niet meer in overeenstemming met de realiteit en een doelgroepenbenadering ontbreekt.
Aan de hand van een style tile ontwikkelen we een design dat eigentijds is, en toelaat om de wensen in te lossen. Op de homepage werken we met duidelijke blokken en kelurcodes per business unit. De ‘gistblok’ plaatsen we helemaal onderaan, gezien deze productgroep het meest gekend is bij de bakkerdoelgroep. ‘Recepten’ en ‘Inspiratie’ (blogs) zorgen voor boeiende content en pop-up vensters laten toe om tijdelijke acties in de kijker te zetten.
Een heldere gestructureerde website met duidelijke business units voor de diverse doelgroepen en nieuwe items zoals recepten, inspiratie (blogs), …
Bekijk hier zelf het resultaat.
Marnic Margot - Marketing Manager Algist Bruggeman
Het was een intens en strak traject dat we samen met enkele interne medewerkers en AB afgelegd hebben. Met op het einde van de rit ieders tevredenheid.
BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL
Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!