Opdracht

Ontwikkel een nieuwe brand voor de synergie tussen tegelbedrijf Vanhulle en houtbedrijf Smets

AB communicatie Anders Bekeken Creo rebranding

Uitdaging?

Vanhulle en Smets zijn twee regionaal sterke spelers op het gebied van enerzijds stenen tegels & natuursteen en anderzijds houten vloeren, trappen, kasten & maatwerk. De familiebedrijven besluiten de handen in elkaar te slaan en met een nieuwe branding naar buiten te treden.

Oplossing

Om te beginnen zoeken we een nieuwe naam. De activiteiten richten zich vooral naar aannemers en projectbouwers, die hun klanten doorverwijzen naar de toonzaal. De naam mag dus inspirationeel zijn en dat wordt CREO, een hart voor steen, passie voor hout. Een nieuw logo en een nieuwe huisstijl volgen, alsook een ‘sublieme’ conceptvisual en enkele uitingen zoals een koffietafelboek.

AB communicatie Anders Bekeken Creo rebranding
AB communicatie Anders Bekeken Creo rebranding

Resultaat

  • Het resultaat mag gezien worden en wordt zeer goed onthaald.

  • Er is nu een nog groter aanbod, waardoor aannemers, projectbouwers en hun klanten nu één aanspreekpunt als one-stop-shop hebben.

  • De regionale uitstraling van de samenwerking tussen twee gerenomeerde spelers wordt alleen maar sterker en groter.

AB communicatie Anders Bekeken Creo rebranding
Graag live toelichting van ons werk?

BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL

Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!


    Privacy policy