Uitdaging?
Leads, leads en nog eens leads: zoveel mogelijk aanvragen voor prijsindicaties en offertes binnenhalen. En slechte leads vermijden: half ingevulde, slordige aanvragen waar het sales team achteraf uren opvolging moet insteken.
Opdracht
Leads, leads en nog eens leads: zoveel mogelijk aanvragen voor prijsindicaties en offertes binnenhalen. En slechte leads vermijden: half ingevulde, slordige aanvragen waar het sales team achteraf uren opvolging moet insteken.
‘Prijsofferte’ staat prominent te blinken als toptaak, en één klik verder kiest de bezoeker al tussen offerte nieuwbouw, renovatie of dakherstelling.
De korte, gestroomlijnde aanvraagfunnel is helder en waar mogelijk met verplicht in te vullen en vooraf ingevulde velden. Een strakke flow die slordige offerte-aanvragen nu uitsluit.
Leads + 17%. En stuk voor stuk kwalitatieve leads: volledig ingevulde offerte-aanvragen.
Een happy sales team dat nu veel efficiënter met de aanvragen aan de slag kan.
Opvallend extraatje: +48% telefonische leads – ook dankzij het centrale telefoonnummer bovenaan elke webpagina. Oerklassiek, maar het werkt!
Benieuwd naar de AB-aanpak bij de bouw van een (nieuwe) website? Lees hier het blogartikel over ons stappenplan.
BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL
Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!