Uitdaging?
Flexigo is een nieuwe dienst voor het delen van elektrische auto’s. Naar aanleiding van zijn lancering heeft het merk nood aan een duidelijk plan van aanpak dat zich vervolgens vertaalt in tal van uitingen naar diverse doelgroepen.
Opdracht
Flexigo is een nieuwe dienst voor het delen van elektrische auto’s. Naar aanleiding van zijn lancering heeft het merk nood aan een duidelijk plan van aanpak dat zich vervolgens vertaalt in tal van uitingen naar diverse doelgroepen.
First things first. We starten met het nodige strategisch denkwerk rond de introductie en branding van Flexigo. We bepalen de communicatie klemtonen en kernboodschappen per doelgroep en vertalen dit naar een haalbaar plan van aanpak op korte en lange termijn.
Niet onbelangrijk is dat men zich richt tot verschillende doelgroepen: enerzijds tot lokale besturen en garagehouders waarmee samengewerkt wordt en anderzijds tot de consument. Dit vraagt de nodige voorbereiding, overleg met onze klant alsook schrijfwerk. Prioriteiten worden bepaald en content wordt verfijnd om Flexigo op het gepaste moment met de juiste USP’s bij elke doelgroep te introduceren. Zodra dit helder is, gaan onze designers aan de slag om een korf aan communicatiemiddelen te ontwerpen:
Frisse eigentijdse grafiek en communicatiemiddelen.
En een tevreden klant 😉
Ander werk van AB voor Flexigo bekijken? Zoals een instructievideo en een website.
Ook graag een korfje vol communicatiemiddelen voor je merk- of productlancering? Contacteer ons gerust!
BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL
Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!