Een B2B website voor Gourmand Pastries waar de appetite appeal van het scherm spat

Uitdaging

Gourmand Pastries produceert (vooral private label) diepvries afbakviennoiserie. Heerlijke croissants en koffiekoeken op maat, op grote schaal en met een wereldwijde distributie. Al die heerlijkheden moeten ondergebracht worden in een gloednieuwe website. In zeven talen en op drie maand tijd … van een uitdaging gesproken!

Oplossing

Na een geslaagde rebranding voor het merk Gourmand Pastries gaan we aan de slag voor de nieuwe website. Onze gerenomeerde werkflow en plan van aanpak wordt op gang gebracht: evaluatie bestaande website, key word research, wire framing met sequence outline, design, copy (inclusief SEO) en programmatie.

Intussen werkt een team van interne Gourmand-medewerkers aan de honderden afbeeldingen, technische fiches en vertalingen. De huzarenklus wordt dankzij hen tijdig en volledig geklaard!

 

AB communicatie Anders bekeken Waregem creatie design rebranding Gourmand

Resultaat

  • De appetite appeal spat van de webpagina’s.

  • Proef hier zelf eens van de nieuwe Gourmand Pastries website.