Opdracht

Greenhouse: nieuwe klanten of nieuwe huishoudhulpen? Automatisering stemt beide online zoektochten naadloos op elkaar af.

Uitdaging?

Elke week wisselt in elk van de 90 kantoren de vraag en het aanbod aan huishoudhulpen en klanten bij GreenHouse. Zit het kantoor in kwestie met een lijst van wachtende klanten en zoekt het dus dringend medewerkers (huishoudhulpen), dan heeft het geen zin om daar ook nieuwe klanten aan te trekken. En omgekeerd.

Hoe zorgen we dat de kantoren wekelijks hun situatie kunnen aangeven, zodat de (online) ads die de week erop verschijnen, daaraan aangepast worden?

Oplossing

We ontwikkelen een tool waarbij de kantoren wekelijks online aangeven of ze de week daarop meer huishoudhulpen dan wel klanten willen recruteren.

Door in de tool te schuiven met de balkjes links en rechts, veranderen de verhoudingen procentueel.

Resultaat

  • Een geautomatiseerd proces dat met één klik in gang gezet wordt.

  • Elke week worden de Google ads per kantoor aangepast aan de nood. Zijn er nieuwe medewerkers nodig (huishoudhulpen), dan is nieuwe klanten aantrekken zinloos. Maar het omgekeerde geldt ook: zijn er voldoende huishoudhulpen en is er nood aan extra klanten, dan leiden we die klanten uiteraard via specifieke zoekopdrachten vakkundig naar Greenhouse.

Graag live toelichting van ons werk?

BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL

Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!


    Privacy policy