Uitdaging?
Vandaele kampt met een onheldere merkcommunicatie. De verschillende activiteiten komen elk en teveel apart naar buiten. Breng duidelijkheid.
Vandaele kampt met een onheldere merkcommunicatie. De verschillende activiteiten komen elk en teveel apart naar buiten. Breng duidelijkheid.
Voor deze rebranding voert onze designer een restyling van het logo door. Wat we noemen: eerder een ‘evolutie’ dan een ‘revolutie’. Op die manier blijft er herkenbaarheid. De drie bedrijfstakken vinden een plaats onder het overkoepelend logo en krijgen elk een kleurtje. Op plaatsen waar dit gepast is kunnen de drie business units ook apart communiceren, zoals op een visitekaartje van een medewerker die specifiek voor één bedrijfstak werkt.
Er is eindelijk duidelijkheid en uniformiteit.
Een nieuwe frisse huisstijl die nog jàààààren meekan.
De drie bedrijfstakken kunnen nu meer van een synergie genieten.
BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL
Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!