Uitdaging?
Op een onderscheidende manier de vacatures aan de doelgroep aanbieden en zo de juiste sollicitanten binnenhalen.
Opdracht
Op een onderscheidende manier de vacatures aan de doelgroep aanbieden en zo de juiste sollicitanten binnenhalen.
We laten verschillende jobadvertenties roteren via een slim getargete social media campagne:
Ons digital team kent het klappen van de zweep en dankzij hun expertise, tussentijdse evaluatie en optimalisatie jagen we de ad performance de hoogte in. Met een ad spend van amper € 2 000,- halen we ongeziene resultaten in vergelijking met wat klassieke jobadvertenties in print media opleveren.
Eerst zien en dan geloven? Check hieronder de resultaten.
Meer dan 60 kandidaten op 1 maand tijd.
Facebook is het meest effectieve kanaal.
Al twee keer iemand aangenomen die via Facebook in contact kwam met KUB en 1 keer iemand die via LinkedIn in contact kwam met KUB.
Ook resultaten boeken voor je employer branding? Ons digital team kent de klappen van de zweep.
Of download je gratis employer branding stappenplan.
BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL
Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!