Uitdaging?
Kleurconsulente Grazinka weet heel goed wat ze wil. Maar wie zet dat om in concrete communicatietools?
Opdracht
Kleurconsulente Grazinka weet heel goed wat ze wil. Maar wie zet dat om in concrete communicatietools?
We beginnen met te luisteren, veel te luisteren. Waarop we begrijpen. Begrijpen wat kleurconsulente Grazinka precies doet en wil. Samen bepalen we de in te zetten middelen en onze designers en Instagram-specialisten doen de rest. Logo, huisstijl, visitekaarten, notablokken, website, balpennen, snoepjes, social media posts … een kleurrijk pallet aan communicatiemiddelen.
Een kleurrijk resultaat is het minste wat we kunnen zeggen.
De aanpak slaat aan en de workshops en cadeaubonnen vliegen de deur uit.
Grazinka Van Respaille - Zaakvoerster/Kleurconsulente
Dankzij het AB-team heb ik mijn droom tot werkelijkheid kunnen brengen. Ik wist wat ik wilde en kon het verwoorden maar het neerzetten en uitleggen aan het publiek leek niet zo gemakkelijk. De medewerkers van AB hebben geluisterd, ze begrepen mijn verhaal en maakten er iets heel mooi van. En mijn workshops krijgen zeker een meerwaarde met alle leuke snufjes die AB heeft ontworpen. Ik ben dan ook super tevreden en ook heel trots op mijn gloednieuwe website!
BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL
Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!