Uitdaging?
Een evenwichtig, uniform en steeds completer merkverhaal uitschrijven.
Hou het verhaal consistent, online via web en social én offline.
Opdracht
Een evenwichtig, uniform en steeds completer merkverhaal uitschrijven.
Hou het verhaal consistent, online via web en social én offline.
Een nieuwe website als draaischijf waar alle social content heen leidt.
De funnel brengt geïnteresseerden vanuit toffe social content (bvb. met een eenvoudige poll) vlotjes naar hun belangrijkste interessegebieden op de site (en nog belangrijker voor Boncquet: naar conversie via afspraken of downloads!).
Op de site vinden ze snel antwoorden op hun meest urgente vragen:
“Waar is een toonzaal in mijn buurt?”
“Ik wil keukens bekijken”
“Ik wil maatkasten bekijken”
“Ha, gratis inspiratie!” …
Boncquet keukens: een ongoing en wat ons betreft never ending story. Ontdek welk strategisch denkwerk erachter zit en lees onze blogpost over de Boncquet durfstrategie.
BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL
Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!