Opdracht

Vul dringend die vacature voor sales manager en administratieve medewerker in bij KUB

Bernard Delmulle KUB

Uitdaging?

Op een onderscheidende manier de vacatures aan de doelgroep aanbieden en zo de juiste sollicitanten binnenhalen.

Oplossing

We laten verschillende jobadvertenties roteren via een slim getargete social media campagne:

  • 3 weken op Facebook
  • en 2 weken op LinkedIn

Ons digital team kent het klappen van de zweep en dankzij hun expertise, tussentijdse evaluatie en optimalisatie jagen we de ad performance de hoogte in. Met een ad spend van amper € 2 000,- halen we ongeziene resultaten in vergelijking met wat klassieke jobadvertenties in print media opleveren.

Eerst zien en dan geloven? Check hieronder de resultaten.

Resultaat

  • Meer dan 60 kandidaten op 1 maand tijd.

  • Facebook is het meest effectieve kanaal.

  • Al twee keer iemand aangenomen die via Facebook in contact kwam met KUB en 1 keer iemand die via LinkedIn in contact kwam met KUB.

  • Ook resultaten boeken voor je employer branding? Ons digital team kent de klappen van de zweep.

    Of download je gratis employer branding stappenplan.

Graag live toelichting van ons werk?

BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL

Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!


    Privacy policy