Opdracht

Verras de F1-inkopers met een teaser voor een McCain-event

AB design concept idee McCain airfryer

Uitdaging?

Het is niet eenvoudig om de aandacht van inkopers van F1-supermarkten te trekken. Bedenk daarom een teaser die hen nieuwsgierig maakt.

Oplossing

Door de trend naar meer aandacht voor ‘health’ en dus ook door negatieve druk op frituurproducten ontwikkelt McCain nieuwe producten, specifiek voor de airfryer. Voor de lancering hiervan naar inkopers van de F1 wordt een event voorbereid waarvoor AB de teasende visual & headline ontwikkelt. Deze werden voor de meeting naar de inkopers gestuurd.

Tijdens het event zelf is er een gelijkaardige opstelling van de airfryer, op een sokkel en onder een oranje doek. De McCain-medewerkers dragen een oranje trui met de teasende headline.

Verder wordt het airfryer-gegeven gecommuniceerd B2C aan de hand van brochures, banners en POS.

AB design concept idee McCain airfryer

Resultaat

  • De airfryer rage is een feit. Ken jij iemand die nog geen airfryer in huis heeft?

Graag live toelichting van ons werk?

BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL

Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!


    Privacy policy