Uitdaging?
Het is niet eenvoudig om de aandacht van inkopers van F1-supermarkten te trekken. Bedenk daarom een teaser die hen nieuwsgierig maakt.
Opdracht
Het is niet eenvoudig om de aandacht van inkopers van F1-supermarkten te trekken. Bedenk daarom een teaser die hen nieuwsgierig maakt.
Door de trend naar meer aandacht voor ‘health’ en dus ook door negatieve druk op frituurproducten ontwikkelt McCain nieuwe producten, specifiek voor de airfryer. Voor de lancering hiervan naar inkopers van de F1 wordt een event voorbereid waarvoor AB de teasende visual & headline ontwikkelt. Deze werden voor de meeting naar de inkopers gestuurd.
Tijdens het event zelf is er een gelijkaardige opstelling van de airfryer, op een sokkel en onder een oranje doek. De McCain-medewerkers dragen een oranje trui met de teasende headline.
Verder wordt het airfryer-gegeven gecommuniceerd B2C aan de hand van brochures, banners en POS.
De airfryer rage is een feit. Ken jij iemand die nog geen airfryer in huis heeft?
BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL
Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!