Opdracht

Bijna vakantie? Volg de raad van Recytyre: check je autobandenspanning.

Uitdaging?

De vakantie-uittocht staat voor de deur. Hoe maken we op een creatieve manier mensen ervan bewust dat ze aandacht moeten hebben voor hun autobanden? Hoe zetten we hen ook effectief aan om de bandenspanning te (laten) checken?

Recytyre bandenspanningscampagne Zomer NL

Leuke woordspelletjes mengen de thema's 'band' en 'vakantie' om de aandacht op de bandenspanning te vestigen.

0:00

Recytyre bandenspanningscampagne Winter FR

Lukt ook in de winter en in de Franse taal!

0:00

Oplossing

Het AB-team houdt van slimme oplossingen. In dit geval radio – het geknipte medium om:

  • de autobestuurder te bereiken
  • awareness op te bouwen
  • én tegelijk te activeren

Dus niet of-of maar en-en. Viva radio!

Daarnaast zijn de radiospots ook te horen op Spotify. Hier zijn we dankzij de ‘in car targeting’ optie zeker zijn dat we letterlijk ìn de wagen te horen zijn.

Creatief gaan we voor een heerlijk taalspelletje rond het woord ‘band’. En voor de rest spelen we natuurlijk in op het vakantiegevoel: opnieuw een belangrijk reismomentje in de auto.

Graag live toelichting van ons werk?

BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL

Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!


    Privacy policy