Eerst denken, dan doen
Veel organisaties erkennen het belang van strategie. Vaak wordt er druk over gecommuniceerd, wild gefantaseerd en overhaast beslist, maar al die woeste plannen doorstaan zelden een reality check.
Voor vele organisaties is strategie:
• een black box waar ze weinig mee geconfronteerd worden;
• een term waar ze zich niet comfortabel bij voelen;
• een uitdaging waarvan ze niet goed weten hoe eraan te beginnen.
Gevolg: er gebeurt maar weinig op het niveau van denken. Dus wordt er
‘maar iets gedaan’.
Het doen meer afstemmen op het denken
Tijdens een strategische sparringsessie:
• denken we samen met jou na over de fundamenten van je bedrijf of merk, zodat je sterker staat om verder te bouwen.
• verplichten we je om stil te staan bij de blauwdruk van jouw marketing- en communicatieplan en afstand te nemen van alle day2day.
Zo verloopt de sparring sessie:
- Hands-on.
Verwacht van ons concrete vragen, praktische oefeningen, visualisatietechnieken, ….
Resultaat: je gaat terug naar je desk met frisse, strategische inzichten in de grootste uitdagingen voor jouw merk of organisatie.
Nadien is een uitgebreid strategisch traject mogelijk, maar dit is geen conditio sine qua non.
- Vernieuwend.
Als communicatie-experten bekijken we jouw business vanop een gezonde afstand, volledig onthecht. Toch tonen we de nodige betrokkenheid en leven we ons snel in. We praten je niet naar de mond en kijken op een eerlijke en daardoor vaak vernieuwende manier naar jouw markt, uitdagingen, doelgroep …
- Unbound.
Onafhankelijk, onbevooroordeeld, open en confronterend, niet gebonden aan 1 communicatie-uiting of tactiek.
- Direct.
Met instant feedback en tips op basis van onze ervaring en expertise.
Contacteer communicatie- en marketingbureau AB in West-Vlaanderen voor een offerte op maat van jouw verwachtingen en budgettaire mogelijkheden.