communicatie- en marketingbureau AB Waregem West-Vlaanderen

Workshop sparringsessie

Om vlot back on track te raken met je strategie


Schrijf in

Eerst denken, dan doen

Veel organisaties erkennen het belang van strategie. Vaak wordt er druk over gecommuniceerd, wild gefantaseerd en overhaast beslist, maar al die woeste plannen doorstaan zelden een reality check.

Voor vele organisaties is strategie:

• een black box waar ze weinig mee geconfronteerd worden;

• een term waar ze zich niet comfortabel bij voelen;

• een uitdaging waarvan ze niet goed weten hoe eraan te beginnen.

Gevolg: er gebeurt maar weinig op het niveau van denken. Dus wordt er
‘maar iets gedaan’.

Het doen meer afstemmen op het denken

Tijdens een strategische sparringsessie:

• denken we samen met jou na over de fundamenten van je bedrijf of merk, zodat je sterker staat om verder te bouwen.

• verplichten we je om stil te staan bij de blauwdruk van jouw marketing- en communicatieplan en afstand te nemen van alle day2day.

Zo verloopt de sparring sessie:
  • Hands-on.

Verwacht van ons concrete vragen, praktische oefeningen, visualisatietechnieken, ….
Resultaat: je gaat terug naar je desk met frisse, strategische inzichten in de grootste uitdagingen voor jouw merk of organisatie.
Nadien is een uitgebreid strategisch traject mogelijk, maar dit is geen conditio sine qua non. 

  • Vernieuwend.

Als communicatie-experten bekijken we jouw business vanop een gezonde afstand, volledig onthecht. Toch tonen we de nodige betrokkenheid en leven we ons snel in. We praten je niet naar de mond en kijken op een eerlijke en daardoor vaak vernieuwende manier naar jouw markt, uitdagingen, doelgroep … 

  • Unbound.

Onafhankelijk, onbevooroordeeld, open en confronterend, niet gebonden aan 1 communicatie-uiting of tactiek. 

  • Direct.

Met instant feedback en tips op basis van onze ervaring en expertise. 

Contacteer communicatie- en marketingbureau AB in West-Vlaanderen voor een offerte op maat van jouw verwachtingen en budgettaire mogelijkheden.

 

Vorige deelnemers vertellen:

Jo Vanackere – Marketing & Communicatieverantwoordelijke De Kringloopwinkel / Deltagroep / deelnemer strategische sparringsessie:

Jo Vanackere Kringloopwinkel Delta groep testimonial website AB communicatie anders bekeken waregem“Een vol hoofd – gelukkig met bruikbare ideeën – en toch heldere inzichten. Met dat gevoel verliet ik de strategische sparringsessie bij AB. Dankzij een doelgerichte ‘no nonsense’ benadering bepaalden we eerst onze prioritaire doelgroepen – en hun verwachtingen – voor onze campagnes en communicatie. Om vervolgens gezamenlijk onze hersenen te laten ‘stormen’ met als resultaat heel concrete en creatieve ideeën en tips. Hiermee kan ik echt aan de slag voor de volgende stappen: het opstellen van een plan voor hoe we de verschillende profielen kunnen benaderen. Nice job, Koen en Lien, en bedankt!”

 

Sofie Braem – Marketing Communications Manager Profile Belux / deelnemer strategische sparringsessie:

Sofie Braem Profile Bandencentrale testimonial website AB communicatie anders bekeken waregem“De strategische sparringsessie met AB hielp ons een heel eind op weg om onze plannen voor het komende jaar verder te concretiseren.”

 

 

 

 

Ik schrijf me in

of ik contacteer

Lien Desmet

lien@ab.be of 0488/10 20 79