1. Te weinig creatieve stimuli
Schuilen er goede ideeën in elke medewerker? Absoluut. Toch komt die creativiteit er soms moeilijk uit. Is de bedrijfsstructuur misschien niet flexibel genoeg? Zitten de medewerkers teveel op een eiland? Is er voldoende innovatieve drive?
👉 Een Creativity workshop bij communicatie- en marketingbureau AB sloopt muren, triggert jou en je medewerkers om je creativiteit de vrije loop te laten, én ze te delen met het team
2. Creativiteit in overvloed, maar…
Wilde ideeën spuien is heerlijk. Maar wat baten die ideeën als ze finaal in de schuif verdwijnen of nooit buiten de organisatie raken? Of als de fantasie de toets met de realiteit niet doorstaat?
👉 Een AB creativity workshop stroomlijnt ongeleide creativiteit en zet ze om tot concrete, werkbare projecten
3. Sales versus marketing: een eeuwige strijd
Wat baat een marketingactie als ze niet optimaal is afgesteld op salesobjectieven, als je je tot de verkeerde doelgroep richt of als je niet inspeelt op de noden van je doelgroep? Wat ben je met een salesactie als ze niet beantwoordt aan de merkwaarden? Hoe breng je sales en marketing dichter bij elkaar?
👉 Een AB creativity workshop verzoent twee schijnbare tegengestelden en laat ze elkaar versterken