Workshop ‘Pre-audit’ als cruciale stap naar een succesvolle nieuwe website

Bezint voor ge begint


Schrijf in

Nieuwe website in de steigers? Ook wij hebben graag dat het vooruit gaat! Maar niet té snel.

Observeer eerst, kijk om je heen en trek lessen.

Nu de zaken onderzoeken bespaart je later veel ellende. Neem bijvoorbeeld je bestaande site onder de loep, of onderzoek wat er zich online op én rond je digitale hub afspeelt. Verzamel zoveel mogelijk inzichten over je doelgroep: een goede online analyse legt snel bloot wat werkt en niet werkt. Veel ondernemingen beseffen zelfs niet hoe krakkemikkig hun huidige webstek ineen steekt, welke kansen en business ze laten liggen, hoeveel webbezoekers voortijdig afhaken en de stap naar conversie niet zetten. Een grondig vooronderzoek brengt dat aan het licht.

Nieuwe website: hoe zet je dat stapje extra in je vooronderzoek?

Door alles te halen uit Google Analytics – het gaat echt wel om meer dan oppervlakkige resultaten à la ‘time on site’ of ‘aantal bezoekers’ (mooie illustratie daarvan lees je in dit FrankWatching-artikel).

Door ook het (be)zoekgedrag te monitoren (via klikanalyses, heatmaps, recordings …).

Of waarom geen online survey lanceren, het algemene zoekgedrag op Google in kaart brengen, over het muurtje bij je concurrenten spieken, keyword-analyses doen die je SEO en SEA opkrikken … ?

Voor je het goed en wel beseft, heb je een berg waardevolle conclusies die een prima basis vormen voor een succesvolle nieuwe website. Bekijk als opwarmertje hoe unbound we het voor GreenHouse aanpakten en welke spectaculaire resultaten we boekten.

Wat vertellen deelnemers over een eerdere pre-audit workshop?

Matthias Galle – Digital Communications Modular Lighting instruments:

“Gepresenteerd door een energiek en enthousiast team, elk met een eigen specialiteit en blik op de materie. Dit zorgt voor een leuke afwisseling. De gasten werden bovendien hartelijk ontvangen en tijdens de workshop kwam men snel to the point. Praktijkvoorbeelden wisselden af met theorie, waardoor iedereen iets wist op te steken van deze sessie. Ook voor eigen inbreng en vragen liet de workshop voldoende ruimte.”

Pascale Vermeersch – Marketing Supervisor D’Ieteren:

“Voor mij was dit nieuwe materie. Ik stond dus wat sceptisch tegenover de workshop. Maar ik was snel gerustgesteld, o.a. dankzij de permanente interactie tijdens de sessie en de aanwezigheid van specialisten. Vooral de case study vond ik super. Het gaf me een helder inzicht in abstracte zaken.”

Nieuwsgierig? Schrijf nu in.

Verwacht je aan een gratis workshop stampvol praktische inzichten, tips & tricks en handige tools die je op weg helpen. Inclusief overtuigende cases en cijfers!

VUL HIERNAAST JE GEGEVENS IN OF

eerst verder overleg?

Lien Desmet

weet er alles over

lien@ab.be of 0488/10 20 79