Opdracht

Prospecteer op lokale overheden met de diensten 'preventie en welzijn op het werk' voor IDEWE

IDEWE direct mail campagne offline AB

Uitdaging?

Hoe kunnen we de organisatie IDEWE op een creatieve/opvallende manier onder de aandacht brengen, als potentiële partner voor lokale besturen? We willen er een 60-tal in Vlaanderen en een 200 à 260-tal in Wallonië benaderen.

De doelstelling is (meer top of mind) awareness te creëren, zodat IDEWE uiteindelijk in de evoked set zit bij de lancering van een aanbesteding.

Oplossing

Mogen we even op de thee komen?

Het creatief team van AB creëert een theebox. Daarin illustreren vier soorten thee vier USP’s, of vier redenen waarom een lokaal bestuur voor IDEWE moet kiezen. De beschrijving van de thee en de theesoort stroken perfect met de desbetreffende USP. De juiste teasers op de verpakking zorgen ervoor dat de nieuwsgierigheid gewekt wordt. Op een dedicated landingpage kan de doelgroep zich verder verdiepen in de USP’s en vindt men relevante content.

 

IDEWE dm campagne offline AB

Resultaat

  • De theedozen worden in batches uitgestuurd. Nadien volgt de sales de direct mail telefonisch op. Een afspraak? Dan gaan we langs met, hoe kan het ook anders: een kopje voor de thee!

  • Je merkt het ongetwijfeld: direct mail blijft een boeiend en creatief medium met stopping power. Check deze blog en laat je inspireren door nog meer praktijkcases en tal van tips.

IDEWE dm campagne offline AB
Graag live toelichting van ons werk?

BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL

Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!


    Privacy policy