Opdracht

Laat een nieuw gezicht oprijzen voor Algist Bruggeman gist

Uitdaging?

Voor professionele bakkers is Algist Bruggeman dé referentie in gist. Ze bieden ook broodverbeteraarsdesems en mixen & premixen aan.

Na een strategische oefening die resulteert in een sterk merk DNA is er ook nood aan rebranding die hierop verder bouwt.

Oplossing

We vertalen de strategische inzichten en klemtonen in een nieuwe huisstijl.  

Een huisstijl die het artisanale en tegelijk professionele imago van Algist Bruggeman uitstraalt en de bakker laat aanvoelen dat het merk echt een partner is. Niet enkel producten, maar ook dienstverlening wordt aan huis geleverd.

Met de uitbreiding van het productengamma krijgen de business units ook een eigen accentje.

  • De versgebakken huisstijl loopt op wieltjes!

  • Een nog steviger partnership tussen het merk en de bakker, die zijn eigen noden herkent en beantwoord ziet in de expertise van Algist Bruggeman.

  • Het aanbod van gist, broodverbeteraars, desems en mixen & premixen is nu duidelijk gestructureerd en vormgegeven in herkenbare business units.

  • Nieuwsgierig naar de merkstrategie die aan de basis ligt van deze sterke rebranding? Ontdek hoe we het merk Algist Bruggeman futureproof maakten.

  • Benieuwd hoe we online gericht inzetten op visibiliteit en leadgeneration bij bakkers? Klik dan hier en check de case.

Marnic Margot - Marketing Manager Algist Bruggeman

Marnic Margot Algist Bruggeman testimonial website AB communicatie anders bekeken waregem

Het was een intens en strak traject dat we samen met enkele interne medewerkers en AB afgelegd hebben. Met op het einde van de rit ieders tevredenheid.

Graag live toelichting van ons werk?

BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL

Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!


    Privacy policy