Uitdaging?
Geef Bel&Bo een gezicht, een onderscheidend verhaal dat opvalt binnen de fashion retail.
Draai een zomerse tv-commercial, die lang mee kan. Klein detail: het is winter.
Opdracht
Geef Bel&Bo een gezicht, een onderscheidend verhaal dat opvalt binnen de fashion retail.
Draai een zomerse tv-commercial, die lang mee kan. Klein detail: het is winter.
Een eenvoudig maar goed scenario speelt in op de USP van Bel&Bo: kleur. Drie draaidagen in het zonnige Kaapstad doen de rest.
Later volgen voor Blokken, Thuis en andere programma’s nog korte sponsoringspotjes, waarin de letters als brand characters de show stelen.
Door de merknaam letterlijk tot leven te brengen met de introductie van de brand characters, scoren de Bel&Bo commercials goed op het vlak van likeability, zowel bij groot als klein. Ideaal voor een fashion retailer die heel toegankelijk wil zijn en mode voor het ganse gezien aanbiedt.
De brand characters zijn een verbindend en herkenbaar element in heel wat communicatiedragers van Bel&Bo. Bovendien zijn ze op lange termijn inzetbaar zonder dat het saai wordt. Win-win-win dus, een slimme oplossing die de aanpak van AB typeert.
BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL
Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!