Opdracht

Een campagne, net zo kleurrijk als Bel&Bo zelf

Uitdaging?

Geef Bel&Bo een gezicht, een onderscheidend verhaal dat opvalt binnen de fashion retail.

Draai een zomerse tv-commercial, die lang mee kan. Klein detail: het is winter.

Oplossing

Een eenvoudig maar goed scenario speelt in op de USP van Bel&Bo: kleur. Drie februari-draaidagen in het zonnige zomerse Kaapstad doen de rest.

Later volgen voor Blokken, Thuis en andere programma’s nog korte sponsoringspotjes, waarin de letters als brand characters de show stelen.

Resultaat

  • Door de merknaam letterlijk tot leven te brengen met de introductie van de brand characters, scoren de Bel&Bo commercials goed op het vlak van likeability, zowel bij groot als klein. Ideaal voor een fashion retailer die heel toegankelijk wil zijn en mode voor het ganse gezien aanbiedt.

  • De brand characters zijn een verbindend en herkenbaar element in heel wat communicatiedragers van Bel&Bo. Bovendien zijn ze op lange termijn inzetbaar zonder dat het saai wordt. Win-win-win dus, een slimme oplossing die de aanpak van AB typeert.

  • Nog meer merkherkenbaarheid? Luister naar onze radiospotjes voor Bel&Bo. Humor, promo en helemaal on brand!

Bel&Bo tv brand characters
Graag live toelichting van ons werk?

BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL

Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!


    Privacy policy