Uitdaging?
Jaar na jaar voert Recupel campagnes om kapotte lampen correct te sorteren, in te zamelen en te recycleren. Welke insteek bedenkt AB deze keer om de kijkers te sensibiliseren?
Opdracht
Jaar na jaar voert Recupel campagnes om kapotte lampen correct te sorteren, in te zamelen en te recycleren. Welke insteek bedenkt AB deze keer om de kijkers te sensibiliseren?
Sensibiliseren werkt goed door ‘er ver over te gaan’ en te illustreren hoe kapotte lampen niet meer werken, tenzij op je zenuwen. Herkenbaar? En benieuwd hoe dergelijke TV-producties tot stand komen? Bekijk hieronder dan zeker ook ‘the making of’!
Elk jaar stijgen de inzamelcijfers van kapotte lampen en armaturen nog, met een piek tijdens en na de TV-campagnes.
Nood aan een corporate tv-commercial, een recruteringsvideo, een geanimeerd explainer filmpje of welk videotype je maar wil? Overleg met ons wat het beste is voor jouw merk. En laat je intussen inspireren door de meest recente trends, de populairste videoformats en een pak tips. Must-read voor elke marketeer!
BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL
Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!