Met Glibbi gaan je kinderen graag in bad

glibbi influencer social AB

Uitdaging?

Glibbi is een poeder dat je in bad kan doen en dan wordt het een soort gel om mee te spelen. Leuk voor de kinderen! Belangrijk om te communiceren is dat Glibbi milieuvriendelijk afgebroken wordt en in geen geval vlekken op de kleren of in je badkamer kan maken. Het is gemakkelijk want je kan gewoon het gewoon in de afvoer van je bad laten lopen.

Oplossing

Om de doelgroep van ouders van kids (3-9 jaar) te bereiken, schakelen we content creatie in, gebracht door invloedrijke en geloofwaardige influencers.

Met name 4 grote macro influencers (Erika Van Thielen, Griet Vanhees …). Het zijn mama-bloggers die een video maken en dit social sharen op Facebook / Instagram. Ze maken ook blog-posts met een product review en er is een wedstrijd waarbij de volgers de kleur van Glibbi raden om een Glibbi te winnen. Dit alles gericht op een groot bereik.

Wil je meer weten over influencers? Lees dan ons blogartikel over Influencer Marketing of over Micro-influencers.

Glibbi social content influencer AB

Resultaat

  • We haalden het gewenste groot bereik.

Graag live toelichting van ons werk?

BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL

Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!


    Privacy policy