Hoe krijg je captains of industry rond de IDEWE-tafel voor een lunch en Trends-sharing-moment?

AB communicatie Anders Bekeken Waregem event dm Idewe Captain's Table

Uitdaging?

CEO van IDEWE Lode Godderis (professor arbeidsgeneeskunde) wenst zijn expertise te delen met collega directeurs van toonaangevende ondernemingen. Tijdens een lunch en losse babbel wil hij enkele actuele thema’s rond welzijn op het werk aankaarten. Maar hoe krijg je die drukbezette ondernemers aan tafel?

Oplossing

IDEWE vraagt een totaalaanpak: uitnodiging, menukaarten, omkadering (tijdens de lunch) en nazorg. De prospecten en klanten rond de tafel worden met het professionalisme van IDEWE in de watten gelegd.

In deze digitale tijden wordt toch resoluut gekozen voor een offline benadering, om het strikt persoonlijke en authentieke karakter in de verf te zetten. AB stelt eerst enkele ruwe concepten voor, waaruit de ‘Captain’s Table’ gekozen wordt. Een lunch in het gerenomeerde Havenhuis (what’s in a name?) en zeevaart als overkoepelend thema. De uitnodiging bestaat uit twee opeenvolgende klassieke direct mails. De eerste zending is een doos met een kompas, een zeekaart met de locatie, een handgeschreven brief van Lode en een antwoordkaart. Er wordt niets aan het toeval overgelaten, want de tweede uitnodiging bevat de menukaart (elke gang verwijst naar de zeevaart en naar het thema dat besproken zal worden), een kwalitatieve badge met de naam van de genodigde en een herinneringskaartje.

So far, so good. Tijdens het event zelf zorgt AB voor twee tekenaars die live de lunch en het gesprek in beeld brengen. Als nazorg wordt de tekening in een kader als souvenir aan de aanwezigen bezorgd. IDEWE blijft zeker in de hoofden en in het kantoor van de genodigden hangen!

AB communicatie Anders Bekeken Waregem event dm Idewe Captain's Table

Resultaat

  • IDEWE en de gasten spreken zich volmondig positief uit over dit event, de omkadering en de aanpak van AB.

  • Het mooie is dat tijdens de lunch zo goed als elke genodigde zijn naambadge uit de direct mail bij zich had, wat waardering voor het opzet toont.

  • Het live tekenen van het gebeuren werd bijzonder gesmaakt.

  • Hiernaast zie je het pakketje voor de nazorg met de ingelijste tekening en een persoonlijke brief.

  • Je merkt het ongetwijfeld: direct mail blijft een boeiend en creatief medium met stopping power. Check deze blog en laat je inspireren door onze tips en nog meer praktijkcases.

AB communicatie Anders Bekeken Waregem event dm Idewe Captain's Table
Graag live toelichting van ons werk?

BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL

Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!


    Privacy policy