Opdracht

Hoe verzorg je de communicatie voor een event nav 50 jaar U-Parts?

AB communicatie Anders bekeken U-Parts event communicatie waregem

Uitdaging?

De deadline is hier de grootste challenge … Eind januari ontvangen we de briefing en het event moet op 31 maart plaatsvinden. Inclusief de bouw van twee nieuwe websites.

Oplossing

We gaan direct aan de slag. Een save-the-date vertrekt dezelfde week nog. De gedrukte uitnodiging laat niet lang op zich wachten. Een eventbureau neemt het logistieke voor de rekening en AB bereidt alle communicatie verder voor.

De lat ligt hoog, niet enkel qua timing, maar ook inhoudelijk: U-Parts bestaat 50 jaar en zusterbedrijf Demajo (lakken, stralen en metalliseren) betrekt splinternieuwe gebouwen. Het feest gaat door in deze nieuwe gebouwen, met een voorafgaande rondleiding. Maar hoe tonen we de activiteiten van U-Parts aan de genodigden? We vinden voor alles een creatieve oplossing en maken virtuele video’s van alle afdelingen (zoals deze introvideo).

En natuurlijk komt er bij een event nog heel wat kijken: twee nieuwe websites, signalisatie ter plaatse, menu’s, … en een bedanking achteraf.

AB communicatie Anders bekeken U-Parts event communicatie waregem

Resultaat

  • Een ‘stralend’ event, iedereen heel tevreden!

  • Bekijk hier ook de nieuwe websites van U-Parts en Demajo van onze hand.

AB communicatie Anders Bekeken Waregem event U-parts
AB communicatie Anders Bekeken Waregem event U-parts
Graag live toelichting van ons werk?

BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL

Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!


    Privacy policy