Opdracht

Stress Man: brand character laat MetaRelax triomferen.

Uitdaging?

Het magnesiumsupplement MetaRelax is goed voor de spieren en gaat stress en vermoeidheid tegen. Dat zijn veel boodschappen voor een commercial van amper 20 seconden. En vanaf de eerste seconde willen we de aandacht van de kijker.

Oplossing

We overtuigen de klant om te focussen op één onderscheidend element waar concurrerende merken niet op inspelen: stress.

Creatieve vertaling: de Stress Man. Die probeert respectievelijk de kantoorbediende en de huisvrouw de gordijnen in te jagen.

Resultaat

  • Opvallende branding, kraakheldere boodschap: met MetaRelax blijf je ijzig kalm. En MetaRelax is intussen een naam met faam.

  • Brand characters bewijzen eens te meer hun nut. Nog voorbeelden? Kijk hoe we voor Bel&Bo en Recupel te gekke tv-campagnes creëerden die beide merken een sympathiek gezicht en onderscheidende merkinvulling gaven.

  • Nood aan een corporate tv-commercial, een recruteringsvideo, een geanimeerd explainer filmpje of welk videotype je maar wil? Overleg met ons wat het beste is voor jouw merk. En laat je intussen inspireren door de meest recente trends, de populairste videoformats en een pak tips. Must-read voor elke marketeer!

Graag live toelichting van ons werk?

BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL

Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!


    Privacy policy