Uitdaging?
Algist Bruggeman wil social content ernstig nemen en contacteert ons om komaf te maken met lukrake posts (die niet ‘engagen’), louter productcommunicatie en het gebrek aan strategie.
Algist Bruggeman wil social content ernstig nemen en contacteert ons om komaf te maken met lukrake posts (die niet ‘engagen’), louter productcommunicatie en het gebrek aan strategie.
We zetten samen een nieuwe werkwijze op poten en zitten maandelijks samen. Vooraf geeft Algist Bruggeman de door hen voorbereidde content kalender door, waarop wij anticiperen met copy, tips voor visuals, extra ideeën, …
Er wordt gewerkt met een gestructureerde contentkalender obv een langetermijn visie, content die wat meer engagement uitlokt en minder focus op harde productinfo.
Je kan de aanzet tot jouw gratis contentkalender hier downloaden.
Benieuwd naar andere Algist Bruggeman cases? Bekijk dan hier de website, leadgen, rebranding en merkstrategie.
BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL
Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!