Uitdaging?
Algist Bruggeman wil social content ernstig nemen en doet beroep op AB om komaf te maken met lukrake posts (die niet ‘engagen’), louter productcommunicatie en het gebrek aan een doordachte strategie.
Algist Bruggeman wil social content ernstig nemen en doet beroep op AB om komaf te maken met lukrake posts (die niet ‘engagen’), louter productcommunicatie en het gebrek aan een doordachte strategie.
We zetten niet enkel een coaching traject op poten maar implementeren tegelijk ook een nieuwe, praktische werkwijze voor de ontwikkeling van social content. De input vertalen we naar relevante social content die ‘werkt’ voor Algist Bruggeman. We houden rekening met de verschillende social kanalen, de specifieke kenmerken van hun B2B doelgroep, … en zitten maandelijks samen. Vooraf denkt Algist Bruggeman na over de te behandelen topics en lijst deze op in onze content kalender, waarop wij anticiperen met copy, tips voor visuals, extra ideeën, … Het resultaat? Efficiënte overlegmomenten met tonnen creatieve output. Via advertising campagnes zetten we bovendien specifieke zaken extra en gericht in de kijker.
Er wordt gewerkt met een gestructureerde contentkalender obv een langetermijn visie, content die wat meer engagement uitlokt en minder focus op harde productinfo.
Je kan de aanzet tot jouw gratis contentkalender hier downloaden.
Benieuwd naar andere Algist Bruggeman cases? Bekijk dan hier de website, leadgen, rebranding en merkstrategie.
BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL
Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!