Opdracht

Stress Man: brand character laat MetaRelax triomferen.

Uitdaging?

Het magnesiumsupplement MetaRelax is goed voor de spieren en gaat stress en vermoeidheid tegen. Dat zijn veel boodschappen voor een commercial van amper 20 seconden. En vanaf de eerste seconde willen we de aandacht van de kijker.

Oplossing

We overtuigen de klant om te focussen op één onderscheidend element waar concurrerende merken niet op inspelen: stress.

Creatieve vertaling: de Stress Man. Die probeert respectievelijk de kantoorbediende en de huisvrouw de gordijnen in te jagen.

Resultaat

  • Opvallende branding, kraakheldere boodschap: met MetaRelax blijf je ijzig kalm.

  • MetaRelax is intussen een naam met faam.

  • Brand characters bewijzen eens te meer hun nut. Nog voorbeelden? Kijk hieronder hoe hard onze lampenmannen-en -vrouwen hun best doen voor Recupel en hoe we de letters van Bel&Bo omtoverden tot sympathieke brand characters.

Graag live toelichting van ons werk?

BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL

Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!


    Privacy policy