Uitdaging?
Lampen verdwijnen jammergenoeg nog te vaak in de vuilnisemmer. The horror!
Aan AB om duidelijk te maken dat ze daar niet thuis horen. Wel in een recyclagepark of het RecyclePunt in de winkel.
Opdracht
Lampen verdwijnen jammergenoeg nog te vaak in de vuilnisemmer. The horror!
Aan AB om duidelijk te maken dat ze daar niet thuis horen. Wel in een recyclagepark of het RecyclePunt in de winkel.
Onze lampenmannen en -vrouwen zijn een goeie vondst. ze geven een emotionele lading aan een puur functionele boodschap: recycleer kapotte lampen.
Als lampen zelf al schrik hebben – in ware horror movie stijl – om bij het vuilnis terecht te komen, dan moeten wij dat als mensen ook hebben. Want lampen bevatten giftige gassen die niet in het milieu mogen eindigen en zeldzame metalen die we niet zomaar verloren willen laten gaan.
Dat geldt trouwens ook voor armaturen: vol herbruikbaar materiaal!
Sorry, lieve kindjes als die krijsende dames jullie doen schrikken. Maar het toont wel de impact van onze spot aan. Of zou ook de zware mediapower er voor iets tussen zitten?
Hier draait het om: het totale gewicht van de ingezamelde lampen en armaturen blijft flink stijgen.
Onze lampenmannen en -vrouwen keren jaar na jaar terug in de Recupel campagnes. Een format die het vele jaren volhoudt, telkens met een nieuwe creatieve invulling!
Zin om meer te zien? Check dan deze case.
Nood aan een corporate tv-commercial, een recruteringsvideo, een geanimeerd explainer filmpje of welk videotype je maar wil? Overleg met ons wat het beste is voor jouw merk. En laat je intussen inspireren door de meest recente trends, de populairste videoformats en een pak tips. Must-read voor elke marketeer!
BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL
Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!