stift AB gratis priority checklist

Welke prioriteiten stel je als marketeer?

En hoe pas je ze toe?

Welke prioriteiten zijn de juiste en hoe pas je ze toe?

Hoe zeker ben je dat je huidige prioriteiten de juiste zijn? 

Download je gratis priority checklist en je weet het onmiddellijk.
Of ontdek hieronder waarom die checklist een must is.
Kort gezegd: omdat uit gesprekken die we dagelijks met marketeers hebben, steeds dezelfde bezorgdheden bovenkomen:

  • “Ik heb nood aan een houvast in die eindeloze oceaan van communicatiemogelijkheden.”
  • “Mijn budget is verre van oneindig, het is een uitdaging om elke euro zo efficiënt mogelijk in te zetten.”
  • “Hoe onderscheid ik the next hype van the next best thing?”
  • “Ik wil een open vizier houden, maar ben ook bang dat ik me laat vangen en afleiden door allerlei nieuwigheden die nog niks bewezen hebben.”

Begin met een priority checklist

Zo’n checklist kan zeker geen kwaad. Het is een geweldige tool om zaken op een rijtje te zetten en door het bos de bomen te blijven zien. En een aanzet tot oplossingen waarvan je vaak niet eens beseft dat je ze nodig hebt.
Via de checklist ontdek je:

  • met welke essentiële vertrekpunten je sowieso rekening moet houden bij het stellen van je prioriteiten, en hoe je belangrijke zaken van details onderscheidt;
  • wanneer een strategische denkoefening zinvol is (dat noemen we ten huize AB een sparringsessie);
  • dat het werk nooit af is, ook al ben je nu al goed bezig; een website audit bijvoorbeeld is vaak confronterend en altijd verhelderend;
  • wat je allemaal kan doen als je het gevoel hebt dat je helemaal het noorden kwijt bent;
  • hoe jij je creatieve geest scherp houdt en hoe creativiteit niet alleen je marketing maar ook je sales vooruit stuwt – onze creativity workshops hebben al veel marketeers nieuwe inzichten bijgebracht;
  • hoe het mogelijk is om op safe te spelen in de keuzes die je maakt en tegelijk innovaties in je communicatieplan te introduceren;
  • hoe je uiteenlopende zaken combineert tot één succesvol en samenhangend geheel – lees als voorbereiding meer over onze ongebonden aanpak, onze unbound visie;

Is je honger gestild met onze checklist?

Of toch graag een dessertje? Check dan ook dit stuk over de bullseye tactiek. Handig voor startups, maar ook “voor gevorderden”: het is een ideaal houvast om je communicatieplan concreet in te vullen. Of geef mij een seintje, dan prikken we een inspirerend overleg.

Als de checklist het begin is, wat is dan het eindpunt?

Dat bepaal je zelf. In een ideaal scenario en als het van ons afhangt: liefst samen met ons?
Deze recente unbound case voor Recytyre toont waar het heen kan gaan. Een zorgvuldig besteed budget, een uitgekiende mediamix en een uitstekende creatieve invulling resulteerden in:

  • een innovatieve samenwerking met influencers die zelf social video’s lanceerden
  • een klassieke advertising push met diezelfde video’s
  • een actiewebsite als draaischijf voor een wedstrijd, tips …: checkjeband.be
  • een activerende radiospot
  • display bannering
  • social ads

Ready to go?

Je snapt het: je priority checklist is het begin van een gestructureerd strategisch en creatief traject, in een open geest van overleg en samenwerking. Check nu je prioriteiten en ga dan unbound all the way!

Met bijna 35 jaar ervaring op de teller hebben we de expertise in huis om je daarin te begeleiden, als jij daarvoor openstaat natuurlijk. En ondanks al die ervaring beginnen we steevast met een clean sheet.

Logisch, want jij verwacht maatwerk, geen bandwerk.

GERELATEERDE ARTIKELS

NO GERELATEERDE ARTIKELS
Gif image CTA
blijf bij

ONS BOOKAZINE

Anders bekeken — Inspirerende strategische insights van AB, creatief werk, boeiende achtergrondinfo ... Vraag je bookazine hieronder aan.


    ONZE NIEUWSBRIEF

    Schrijf je hieronder in en blijf op de hoogte van onze laatste nieuwtjes.


      Privacy policy