Sigrid Depauw - Marketing Manager - Locinox
Wij produceren toebehoren voor buitenpoorten, met een bijzondere focus op wandelpoortjes. Dat is echt een niche binnen een niche en dus richten we ons naar een hele specifieke doelgroep. Nieuwe partners hebben het vaak moeilijk om ons product en doelgroep écht te begrijpen. AB verraste ons door hun actieve aanpak. Ze bezochten uit eigen beweging klanten en kwamen zo snel tot de kern.
AB stelde een realistische, haalbare campagne voor die naadloos aansloot bij onze doelgroep en ons budget. Onze klanten reageerden ook heel enthousiast op de door hen ontwikkelde tools. Vooral het poortsluitermagazine viel in de smaak.
AB denkt steeds met ons mee en is heel sterk in follow-up en ontzorgen waardoor projecten snel gerealiseerd worden.
Wij kijken er naar uit om voor het volgende project weer met hen samen te werken.
Barbara De Rekeneire - Marketing Manager - Triplaco / Triplacoustics
Hmmm, jullie sterke punten? Daar moet ik niet lang over nadenken.
Kortom, AB haalde ons uit onze comfortzone. En, oh boy, wat voelt ons nieuwe jasje nu zo ongelooflijk comfortabel aan!
Frank Weckx - Preventiedeskundige arbeidsveiligheid - IDEWE
AB verraste ons met bijzonder creatieve ideeën en daar bleef het niet bij. Voor het opzetten, communiceren en begeleiden van ons event werden we op een zeer professionele wijze bijgestaan en ontzorgd. Bedankt voor het niveau, het meedenken en het uitrollen van alles, tot en met het aandenken dat de aanwezigen op ons event achteraf mochten ontvangen.
Danick Bruneel - Directeur Meubelen en Keukens Crack Webshop
Het is fijn samenwerken met iemand die zich inleeft in onze cultuur en zo onze strategie (lees hier de blog) de goeie richting uitstuurt. AB zet onze klanten op de eerste plaats en zo hoort het. Een nieuwe aanpak, frisse ideeën helpen ons vooruit. Ook de creatieve vertaling is echt op niveau. Voor ons is AB veel meer dan een uitvoerende partij, maar een partner die meedenkt.
Meer over onze awareness & lead gen campagne, onze naamsverandering en onze nieuwe social video’s.
Kristof Regnart - General Manager - TAL & Lithoss
We waren aangenaam verrast door de verfrissende strategische inzichten en de uitstekende creatieve output van AB. Een mooie samenwerking!
Meer over de aanpak van onze communicatiestrategie, onze configurator en het design van onze catalogi.
Els Trio - Marketing Manager - Derbigum
Het is een zeer fijne samenwerking. Met AB als agency, met Marlies als account én met de cameraman. Ik en mijn collega’s zijn super tevreden!
De video’s bekijken? Ziehier de video’s met testimonials en de corporate video over circulaire economie.
Grazinka Van Respaille - Zaakvoerster/Kleurconsulente - Cosy Colors
Dankzij het AB-team heb ik mijn droom tot werkelijkheid kunnen brengen. Ik wist wat ik wilde en kon het verwoorden maar het neerzetten en uitleggen aan het publiek leek niet zo gemakkelijk. De medewerkers van AB hebben geluisterd, ze begrepen mijn verhaal en maakten er iets heel mooi van. En mijn workshops krijgen zeker een meerwaarde met alle leuke snufjes die AB heeft ontworpen. Ik ben dan ook super tevreden en ook heel trots op mijn gloednieuwe website!
Julie Bonte - Digital Marketeer - Prosafco
Wij deden met Prosafco een beroep op AB om onze interne copy-skills verder aan te scherpen, maar copywriter Marc bekeek het breder en greep de copy-workshops aan om ons merk en onze bedrijfscommunicatie van A tot Z onder de loep te nemen. Tijdens de workshops hielp Marc ons stil te staan bij alles wat we neerschrijven, van onze ‘tone-of-voice’ tot SEO-teksten. Dankzij de nuttige tips die we kregen, gaan we nu aan de slag om onze online en offline communicatie te optimaliseren. Bedankt!
Kirsten Turrekens - Marketing Manager Ontex
Ontex is a listed multi-national which provides baby diapers, products for feminine hygiene and adult diapers for incontinence. Being the expert in continence care, we were looking for a partner who was able to translate this expertise into a strong brand image and story. AB helps us to build our brand. Not easy for a brand and product that is not ‘sexy’ at all, but AB tackles this as the best. The AB-team is enthusiastic, has a hands-on mentality and thinks together with the client to come to the best solution. You can always count on them for 100%!
Robin Saelens - Marketingverantwoordelijke Revor Bedding
We kijken terug op een aangename samenwerking met het AB-team vol sympathieke en enthousiaste mensen. Ze maakten een analyse van ons merk, bekeken de merkidentiteit met een kritische blik en brachten verbeterpunten en opportuniteiten in kaart. De gemaakte analyse en bijhorende transitiepunten moeten het werkinstrument worden om ons merk nieuw leven in te blazen. Wij zijn zeer tevreden over het opgeleverde werk. Het biedt ons de guidelines om onze marketing aanpak te verbeteren.
Lees hier meer over de aanpak van onze herpositionering.
Marnic Margot - Marketing Manager Algist Bruggeman
Het was een intens en strak traject dat we samen met enkele interne medewerkers en AB afgelegd hebben. Met op het einde van de rit ieders tevredenheid.
Meer weten over de ‘reset’ van ons merk? Dat kan hier. Of hier over onze rebranding.
Iris Vandaele - Commercial & Marketing Director Damaco Group
Bedankt team van AB! Dankzij jullie hebben we onze ideeën kunnen omzetten in mooie projecten die jullie op pragmatische wijze hebben aangepakt en daar houden wij juist van.
Meer over onze communicatiestrategie hier, of geniet van onze explainer video die AB maakte, bekijk hier de case over onze social content en ontdek hier hoe AB ons dossier ivm De Leeuw van de Export vorm gaf.
Steven Thill - Brand & Communication Manager Exellys
We vroegen AB om na te denken over een centraal concept dat we oa voor recruteringsbeurzen kunnen inzetten. Momenteel zijn de jobbeurzen een groot succes. Na 1,5 week noteerden we al een paar 100 registraties. Dat is bijna ongezien in de jaren dat ik voor Exellys werk.
Bekijk hier het creatief concept dat AB ontwikkelde en hier onze employer branding campagne.
Lien Justé - Marketing Manager McCain / deelnemer creativity workshop
De workshop ging doelbewust alle richtingen uit en toch wist AB de ideeën goed te kanaliseren. POS, packaging, events, productinnovaties, acties in de horeca of met influencers … we trokken naar huis met koffers vol ideeën én een reeks aanbevelingen van AB. Want dat is het goede: terwijl veel brainstorms vrijblijvend eindigen, stopte het hier niet na de workshop, het begon pas!”
Ontdek meer over de creatieve workshop van AB.
Jo Vanackere - Marketing & Communicatieverantwoordelijke De Kringloopwinkel / Deltagroep / deelnemer strategische sparringsessie
Een vol hoofd – gelukkige met bruikbare ideeën – en toch heldere inzichten. Met dat gevoel verliet ik de strategische sparringsessie bij AB. Dankzij een doelgerichte ‘no nonsense’ benadering bepaalden we eerst onze prioritaire doelgroepen – en hun verwachtingen – voor onze campagnes en communicatie. Om vervolgens gezamenlijk onze hersenen te laten ‘stormen’ met als resultaat heel concrete en creatieve ideeën en tips. Hiermee kan ik echt aan de slag voor de volgende stappen: het opstellen van een plan voor hoe we de verschillende profielen kunnen benaderen. Nice job, Koen en Lien, en bedankt!
Sofie Braem - Marketing Communications Manager Profile Belux / deelnemer strategische sparringsessie
De strategische sparringsessie met AB hielp ons een heel eind op weg om onze plannen voor het komende jaar verder te concretiseren.
An-Marie Follens - Allround Marketeer Damaco Group
De social posts van de ambassadeurs zijn heel succesvol, zij tonen zich bijzonder enthousiast. Dat werkt ook stimulerend om zo verder te doen. Nogmaals bedankt voor jullie deskundige hulp, we zijn heel tevreden over het traject!
Over onze communicatiestrategie lees je hier meer, of bekijk de explainer video, klik hier voor onze social content case en ontdek hier de vormgeving van ons dossier ivm De Leeuw van de Export.
William Jarijch - Sales Director McCain / deelnemer creativity workshop
We hebben binnen onze eigen Sales & Marketing natuurlijk zelf veel creatieve ideeën, maar vaak komen ze op hetzelfde neer. Soms krijgen ze onvoldoende diepgang, raken daardoor niet uitgevoerd, is er tijdsgebrek om structuur te brengen in ons creativiteitsproces … De workshop met ervaren AB-experten die al 30 jaar in het vak zitten en toch heel vernieuwend denken, was voor ons een eyeopener. De invalshoeken van McCain en AB vulden elkaar wonderwel aan. Samen kwamen we tot heel wat nieuwe ideeën en vooral tot een afgelijnd overzicht van al die ideeën.
Victoria Hemelaer - Marketing Director Deceuninck / deelnemer creativity workshop
De sfeer en resultaten die we met de creatieve workshop van AB op 1 dag hebben bereikt met een Europees team dat elkaar nog maar één dag kende, waren enorm hoopvol, stimulerend en inspirerend!”
BiJ JOU, BIJ ONS OF VIA VIDEOCALL
Vul je e-mailadres in en dat komt voor de bakker!